Create your own banner at mybannermaker.com!

sobota, 24 maja 2014

V-NEWS

Dzisiaj,pomimo mojej zapowiedzianej nieobecności V-NEWS
Wczoraj (piątek,23 maj) wyemitowano na kanale Disney Channel ostatni odcinek Violetty 2 sezonu.
Co się takiego działo?
Viola oczywiście jest już z Leonem.Odbył się koncert na zakończenie roku.Viola zaśpiewała piosenkę "Soy mi mejor momento" gdzie na pianinie grał jej tata,a następnie na gitarze elektrycznej Leon.Cały odcinek i finał stanowiła  piosenka "Esto no puede terminar",którą wszyscy zaśpiewali.


Już jutro zabieram się do pisania posta-niespodzianki,który ukaże się już w czerwcu! Trzymajcie za mnie kciuki ;)

Jak podobał wam się ostatni odcinek Violi?
Czego spodziewacie się w czerwcowym poście? Piszcie w komentarzach!

Napisz do mnie na: violetta.fanblog.pl@onet.pl

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za komentarze. Każde słowo znaczy dla mnie wiele <3